Malla protectora per evitar despreniments a la carretera de Vilaverd a la Riba

A la carretera C-240z, que va de Vilaverd a la Riba i en la qual dues vegades en els darrers anys hi hagut despreniments de pedres de la muntanya al costat de la via (el darrer cop per Setmana Santa), des de fa uns dies hi ha una malla protectora per evitar problemes.
Encara que els tècnics del Servei de Carreteres de la Generalitat havien assegurat que no hi havia cap risc per als usuaris de la via, després dels despreniments de Divendres Sant, per prevenir problemes des de fa uns dies la muntanya està assegurada amb una gran malla protectora.
Cal recordar que el maig del 2013 hi va haver el primer despreniment de pedres, en aquest cas molt important, ja que va provocar que s’hagués d’arreglar tot un tram de la carretera i fins al desembre d’aquell any no es va obrir al trànsit.
