Els alcaldes de la Conca aproven per unanimitat una moció de suport al projecte d’abastament d’aigua del canal Segarra-Garrigues

Els alcaldes de la Conca de Barberà, reunits el passat dilluns dia 11 d’abril a Santa Coloma de Queralt, van aprovar per unanimitat una moció de suport a l’execució del projecte d’abastament d’aigua a la comarca a través del canal Segarra-Garrigues.
En principi aquest projecte ha de permetre resoldre les mancances d’aigua que pateixen actualment vuit municipis de la zona nord de la comarca (Santa Coloma de Queralt, Conesa, les Piles, Savallà del Comtat, Llorac, Vallfogona de Riucorb, Forès i Passanant i Belltall), a més del municipi de Senan.
A banda d’aquest ajuntaments afectats, la resta de consistoris de la comarca van voler també reflectir el seu suport solidari a les poblacions que pateixen aquestes mancances votant favorablement aquesta moció.
