El cultiu de l'hort social serveix d'intercanvi d'experiències entre infants i gent gran de Pira

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dissabte 9 d'abril va tenir lloc la primera activitat del projecte intergeneracional "Aprenem de la Gent Gran de Pira". Aquesta activitat consistia en un taller de cultiu a l'hort social de la població. Els infants, joves i no tant joves van aprendre de la mà dels jubilats de Pira les tècniques més bàsiques per plantar enciams, cebes i altres verdures de temporada.
El projecte continuarà amb les properes activitats plantejades pels mesos de maig i juny. Així, el dissabte 7 de maig s'organitzarà un taller anomenat "Plantem flors", el qual tindrà lloc en diversos punts de la població, i el dissabte 4 de juny clourà el projecte amb una visita cultural per Pira.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
