Els Mossos d’Esquadra detenen dos homes per tres robatoris amb força en masies de la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Quinze dies abans ja se’ls va detenir per un altre robatori en una altra masia de la Conca de Barberà

 

Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Roda de Berà van detenir entre l’1 i el 2 d’abril com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força a interior de domicili.

 

Els fets es remunten a principis del mes de març quan, durant un control preventiu de robatoris que s’havia muntat a la Conca de Barberà, es va aturar un vehicle que transportava nombrós material de dubtosa procedència.

 

Dies després es va denunciar un robatori amb força en una segona residència situada a una partida del municipi de l’Espluga de Francolí. Segons la víctima, entre els objectes sostrets n’hi havia algun que els mossos havíem intervingut preventivament dies abans.

 

Així, el passat 15 de març, es va detenir a les dues persones que dies abans es van identificar mentre transportaven algun dels objectes denunciats. Els detinguts van quedar en llibertat després de passar a disposició judicial.

 

La investigació va continuar oberta per tal d’esbrinar si els detinguts podien estar implicats en altres robatoris comesos en la mateixa zona. I, durant els següents dies, es van rebre tres noves denúncies per robatoris amb força, de similars característiques, comesos en segones residències de la mateixa zona.

 

Finalment, els mossos d’esquadra de la comissaria d’El Vendrell van localitzar i detenir un dels dos lladres a la zona del barri marítim de Coma-Ruga. L’endemà la Policia Local de Roda de Berà (Tarragonès) va localitzar i detenir el segon implicat.

 

Els detinguts, dos homes de 19 i 20 anys, un de nacionalitat espanyola i l’altre marroquina, veïns d’Arenys de Munt (Maresme), van passar a disposició judicial.

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres