Celebrat un curs de tennis taula per a professorat

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Els passats divendres 8 i dissabte 9 d’abril es va dur celebrar un curs de tennis taula per a professorat, en el qual Josep Francesch va dur a terme entre el professorat apuntat unes xerrades i classes exemplars d’aquest esport tan ben arrelat a la nostra comarca i del qual la setmana passada ja es va disputar la fase comarcal.  (Aquesta setmana es farà el Territorial a Pira.) Cal destacar el bon ambient entre professor i alumnes.


El curs consta de 15 hores i inclou anar a veure un partit de professionals a les Borges Blanques.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres