El públic omple l'Església de Poblet , amb el nou CD de l’organista Juan de la Rubia

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

L’esglèsia de Santa Maria del Reial Monestir de Santa Maria de Poblet ha tornat a omplir-se de públic, un total aproximat de 360 persones per tal de gaudir d’una nova cita musical. I no n’hi ha per menys ja que la cita era la presentació del segon CD enregistrat a l’orgue de tribuna del Monestir.

 

El públic ha pogut gaudir d’una selecció d’obres de Johann Sebastian Bach,

interpretades per Juan de la Rubia, un dels organistes amb més projecció internacional

de l’actualitat. Sota el títol de Bach, el CD constitueix al mateix temps una mostra de

la diversitat de les composicions del geni alemany i una mostra de la varietat tímbrica

i potencial sonor de l’orgue Metzler de Poblet, que es va construir pensant

precisament en aquest repertori.

 

Aquest és el segon disc que s’enregistra a Poblet, després de Power of Life, de

Christopher Herrick. Per això, estarà disponible a botiga del Monestir, a més de la web

del mateix intèrpret, http://bach.juandelarubia.com, les plataformes digitals algunes

botigues de Barcelona i Madrid.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres