El Celler Vega Aixalà entre els cellers catalans que presenten a Frankfurt els seus productes

11 cellers catalans presentaran aquest dilluns 18 d'abril a Frankfurt els seus vins i caves a un centenar de professionals alemanys del sector vinícola en el marc del programa Weine aus Katalonien d’ACCIÓ. En un acte al reconegut restaurant Depot 1899 de Frankfurt, importadors, distribuïdors, sommeliers i restauradors alemanys coneixeran de primera mà els vins i caves dels cellers catalans a través de tastos, degustacions i entrevistes amb els participants.
A l’acte, organitzat en col·laboració amb l’Agència Catalana de Turisme, hi participaran els cellers Roig Parals, Can Descregut, Joan Sardà, Vega Aixalà, Mas Romeu, Mas Llunes, Vinya Els Vilars,
Alemanya és el tercer país importador de vins del món, per darrera dels Estats Units i el Regne Unit, i és el quart mercat mundial que consumeix més vi i el primer pel que fa als escumosos. De fet, el país ha registrat un creixement estable en el consum els darrers 15 anys, al contrari d’altres begudes com la cervesa o els espirituosos.
