L'Ajuntament de Vimbodí i Poblet finalitza diferents millores en set carrers de la vila

L'Ajuntament de Vimbodí i Poblet ha finalitzat recentment diferents obres de millora en set carrers de la vila, uns treballs que han incidit en el subsol o bé en la superfície d'aquests espais públics.
Una de les actuacions ha comportat la reposició de trams de clavegueram malmesos al carrer de Mn. Isidre Boyó i al carrer de Jaume I. També a nivell soterrat, s'han renovat íntegrament els serveis que havien originat fuites d'aigua a diversos veïns de les escales del carrer de l'Església i d'un tram del carrer Nou.
D'altra banda, s'ha renovat el ferm del tram inferior del carrer de Catalunya, a la zona de l'àrea de lleure de la font del Nínxol en direcció el raval de Poblet, i també s'ha asfaltat de nou el carrer de Churruca.
Una altra de les millores ha estat el sanejament del ferm en diversos punts de la urbanització Pla d'en Guerra, on també s'han reparat els escocells que havien quedat malmesos. Així mateix, al carrer del Bosc de Poblet s'ha construït una àrea d'embelliment a l'entorn dels contenidors d'escombraries.
Les diverses obres dutes a terme s'han finançat amb recursos propis de l'Ajuntament, i s'han executat directament o bé a través del contracte d'explotació de la corresponent empresa concessionària.
