Una setantena de persones de la comarca aprenen a fer una farmaciola natural

El passat divendres 15 d’abril a l’Espluga de Francolí va tenir lloc l’últim taller per aprendre a fer una farmaciola natural que organitzava l’Oficina Jove de la Conca de Barberà en col·laboració amb els ajuntaments de l’Espluga de Francolí, Montblanc i Santa Coloma de Queralt.
La Núria Cosialls, encarregada d'impartir l'activitat, va explicar els avantatges de disposar d’una farmaciola natural, les claus per optimitzar els remeis casolans, les plantes medicinals que ha de tenir tota farmaciola i els seus usos, així com els mètodes per aplicar els remeis i la seva elaboració.
Aquesta activitat també es va dur a terme el 18 de març a Santa Coloma de Queralt i l’1 d’abril a Montblanc. En total hi han participat 70 persones que han valorat molt positivament aquesta iniciativa.
