Accident amb un ferit a la C-14 a Blancafort

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Per causes que es desconeixen, quan passaven cinc minuts d’un quart d’onze del matí, un vehicle que circulava per la C-14  en el punt quilomètric 41 -en el terme municipal de Blancafort- en direcció a Montblanc, s’ha sortit ell sol de la via, segons informaven els Bombers de la Generalitat a novaconca.cat. Segons sembla era un moment en que la via estava mullada.

 

A l'interior del vehicle hi havia tres persones, dues han quedat iŀleses i una ferida de caràcter lleu, malgrat tot ha estat traslladada al Pius Hospital de Valls perquè es fes una revisió més detallada del seu estat.

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres