L’Espluga de Francolí va celebrar la IV Festa del Diable

El passat dissabte 16 d’abril, el Grup de Diables de l’Espluga de Francolí va celebrar la IV Festa del Diable, una festa que es celebra des del 2013.
La jornada, amb uns 160 assistents, va començar amb l’assemblea, en la qual, com cada any, es van tractar temes de la temporada anterior com l’estat de comptes, i es valoraren les actuacions i els actes realitzats, on enguany destacaven la celebració dels 25 anys de l’entitat i l’organització de la V Trobada Comarcal de Diables, així com es van tractar temes actuals com Sant Joan 2016 i la temporada que ben aviat començarà. A més aquest any s’aprovà per unanimitat la nova junta, encapçalada per Roger Òdena com a cap de colla.
Després del dinar es va fer entrega de l’obsequi que dóna anualment l’entitat als seus socis i es va regalar el seu primer vestit de diable als nounats fills de socis.
Cal destacar que l’entitat segueix creixent i ja compta amb uns 250 socis entre colla gran i colla infantil.
