Les Nits Malignes canvien d'ubicació i es faran al Pavelló del Casal

Aquest divendres 22 d'abril, dins dels actes de la Setmana Medieval de Montblanc, es celebren les Nits Malignes, amb concert de rock a càrrec de El Son de la Chama i Esne Beltza. A causa de la predicció de mal temps i possibilitats de pluja l'organització ha decidit canviar la ubicació la celebració i, enlloc de fer-se els concerts a Sant Francesc aquests passen a celebrar-se al Pavelló del Casal, a partir de les dotze de la nit.
Esne Beltza és un dels grups punters del panorama musical basc. Aquests nou músics mesclen reggae, ska, hip hop amb instruments tradicionals del seu país, com la trikitixa. El resultat és música que convida a ballar, amb un estil personal i un directe molt fresc. Actualment, porten de gira el darrer disc “Esna”, presentat el novembre passat i que tindrà una segona part, que veurà la llum el mes vinent.
Després de tres anys portant pels escenaris de l'Estat espanyol el seu disc de debut, “Consciencia”, El Son de la Chama presenta el segon disc d'estudi, “Somos”. En el nou disc hi col·laboren formacions com La Raiz o Canteca de Macao i suposa un salt a la seva carrera cap a la maduresa, després de la bona acollida de “Consciencia”.
