La ZER Conca de Barberà celebra 25 anys

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La ZER Conca de Barberà ha complert 25 anys i ho celebrava el passat divendres 6 de maig al pavelló de Pira.

 

Van prendre part de la celebració persones de diferents àmbits del sector de l'educació i que han estat vinculades a la ZER, la qual compren les escoles de Pira, Solivella, Rocafort de Queralt i Barberà de la Conca.

 

L’acte de celebració coincidia amb la data de fundació de la ZER Conca de Barberà ara fa 25 anys i va constar d’una primera part de parlaments i agraïments a diferents sectors de la Comunitat Educativa que han format part o col·laborat estretament amb la ZER. Així doncs, es va fer entrega de detalls d’agraïment als Serveis Territorials d’Ensenyament a Tarragona, representats per la coordinadora de Llengües Estrangeres del Departament i la inspecció educativa, al Consell Comarcal de la Conca de Barberà, als Serveis Educatius, als Ajuntaments dels diferents pobles, a l’Associació Esportiva Escolar, a les AMPAs i a les escoles de la ZER. També es va presentar el logo de la ZER, que ha estat redissenyat en motiu d’aquest aniversari.

 

Finalment, la vetllada va concloure amb un sopar de germanor, acompanyat amb cava dels quatre pobles que formen la ZER. Hi van assistir més d’un centenar de persones.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres