Rocafort millorarà la cobertura de la xarxa mòbil

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Consistori de Rocafort de Queralt ha acordat en ple ordinari signar el conveni entre l’Ajuntament i Telxius Torres, encarregada de les infraestructures de Telèfonica, per a l’adequació de les seves instal·lacions i així poder oferir el servei bàsic de xarxa mòbil al municipi.
Aquesta millora consistirà en la instal·lació d’una antena nova, que en primera instància podrà oferir cobertura 3G en substitució del 2G actual. A més, aquesta infraestructura estarà preparada per a la instal·lació més endavant del 4G amb la possibilitat que altres operadores s’hi puguin connectar.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
