Gairebé 100 músics dalt de l'escenari amb el concert conjunt de la Banda Unió Musical de Tarragona i l'Orquestra TLP

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La platea del teatre del Casal de l’Espluga de Francolí s’omplia per a escoltar la Banda Simfònica Unió Musical de Tarragona (BUMT) i l’Orquestra Simfònica Treu-li la Pols al teu Instrument (TLP), en el concert que les dues formacions van oferir amb motiu de la celebració del 50è aniversari del Casal de l’Espluga de Francolí el passat diumenge 8 de maig. 

 

Per obrir l’acte, els presidents de les tres entitats organitzadores van dirigir unes paraules al públic assistent: Maria Dolors Civit, presidenta del Casal de l’Espluga; Josep Maria Tarrats en nom de la Banda Unió Musical de Tarragona i Anna March en representació dels músics de l’Orquestra TLP.

 

La primera part del concert va anar a càrrec dels músics de l’Orquestra Treu-li la Pols, formada per antics estudiants de les escoles de música de la Conca i comarques veïnes. Després va arribar l’actuació de la Banda Simfònica Unió Musical de Tarragona, que va entusiasmar el teatre. El moment àlgid i més emocionant del concert va produir-se quan les dues formacions es van unir per interpretar les peces que Oscar Miguel Losada i Borja Moll Juan, directors de la BUMT i Orquestra TLP respectivament, havien adaptat per a l’ocasió. En aquesta tercera part del concert, gairebé 100 músics van donar vida a una formació musical insòlita i molt potent.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres