El model turístic de Montblanc torna a ser exemple per als alumnes de la Universitat de Girona

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El passat dimecres 4 de maig, la gestió turística de Montblanc va tornar a ser posada com a exemple acadèmic, en aquest cas, van ser estudiants de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, acompanyants pel professor José Antonio Donaire, els que van visitar Montblanc per a conèixer de prop el dia a dia de la gestió turística del municipi.


Els estudiants van fer un recorregut per diversos punts d’interès del centre històric, per tal de fer més comprensible el perquè de les decisions preses i els resultats obtinguts al llarg dels setze anys de trajectòria de l'Oficina de Turisme.


El cas de Montblanc sovint es presenta a estudiants universitaris, regularment a la URV. Pel que fa a la UdG, malgrat la distància geogràfica, la relació és molt bona i s’han fet diverses xerrades per explicar les característiques de la gestió turística del municipi. La darrera, fa unes setmanes, quan a Girona es van fer dues sessions a alumnes del segon curs de Turisme.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres