Els Amics dels Gegants de Montblanc participen a la festa dels 65 anys de la geganta La Pubilla de Manresa

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El diumenge 8 de maig els Amics dels Gegants de Montblanc van visitar la ciutat de Manresa, amb motiu dels 65 anys de la geganta La Pubilla de Manresa.


Una trentena de montblanquins van desplaçar-se a Manresa. A causa del temps els gegants van haver de quedar-se tancats i tan sols els grallers dels Amics dels Gegants de Montblanc van participar a la cercavila, una cercavila que va portar la Pubilla de Manresa fins a la plaça Major de la ciutat on es van fer algunes actuacions. Tot seguit a la Sala d’Actes de l’Ajuntament hi va tenir lloc l’acte institucional de salutació.


Els Veguers de Montblanc havien estat convidats juntament amb els gegants de Santa Maria del Mar de Barcelona, els gegants de Sant Julià de Lòria (Andorra), Solsona, Navarcles, el Prat de Llobregat, Guissona, Fonollosa, Capgrossos de Capellades, així com també totes les colles de la ciutat de Manresa.

 

Cal dir que aquest intercanvi donava inici a la visita que es completarà al setembre, quan els manresans visitaran la Vila de Montblanc amb motiu de les Festes Decennals de la Serra.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres