Ja es coneixen els guanyadors del concurs d'Instagram de Sant Jordi convocat pel Museu i Forn del Vidre

El concurs de fotografia Instagram que s'ha fet aquesta passada diada de Sant Jordi a Vimbodí i Poblet anomenat "Sorprèn amb una rosa de vidre", convocat pel Museu i Forn del Vidre, ha tingut com a protagonistes d’enguany una rosa blava i una de lila. La primera, que juga amb els tons blavosos del mar i el cel que li fan de fons, ha estat la més votada pels instagramers d’arreu. La seva autora és Araceli Fortuny, de Salou, qui s’emporta com a premi un setrill de vidre bufat elaborat al Museu i Forn del Vidre, a més d’una entrada per visitar aquest espai. La foto amb la rosa violeta ha estat elegida pel jurat del certamen. La fotògrafa és Maite Fusté, de Vimbodí i Poblet, qui s’endú un colorista peix de vidre i l’entrada del Museu.
Convé destacar que el Museu i Forn del Vidre va vendre durant la festivitat i els dies previs i posteriors a Sant Jordi fins a 250 unitats de la rosa especial d’enguany, creada expressament pel mestre vidrier Paco Ramos.
