Ja es coneixen els guanyadors del concurs d'Instagram de Sant Jordi convocat pel Museu i Forn del Vidre

Resta de pobles

Premi votació popular
Premi votació popular
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El concurs de fotografia Instagram que s'ha fet aquesta passada diada de Sant Jordi a Vimbodí i Poblet anomenat "Sorprèn amb una rosa de vidre", convocat pel Museu i Forn del Vidre, ha tingut com a protagonistes d’enguany una rosa blava i una de lila. La primera, que juga amb els tons blavosos del mar i el cel que li fan de fons, ha estat la més votada pels instagramers d’arreu. La seva autora és Araceli Fortuny, de Salou, qui s’emporta com a premi un setrill de vidre bufat elaborat al Museu i Forn del Vidre, a més d’una entrada per visitar aquest espai. La foto amb la rosa violeta ha estat elegida pel jurat del certamen. La fotògrafa és Maite Fusté, de Vimbodí i Poblet, qui s’endú un colorista peix de vidre i l’entrada del Museu.


Convé destacar que el Museu i Forn del Vidre va vendre durant la festivitat i els dies previs i posteriors a Sant Jordi fins a 250 unitats de la rosa especial d’enguany, creada expressament pel mestre vidrier Paco Ramos.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres