El CAM fa una sortida a Montserrat

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Diumenge 8 de maig el Club Atlètic Montblanc va realitzar una sortida cap a Montserrat per donar un tomb pel massís. Va ser una sortida que va comptar amb un cel amenaçador que al cap de poc de fer el primer pas ja va començar a deixar anar algun plugim. També hi acompanyava una boira bastant espessa.

 

Els participants van arribar al Clot de la Mònica, on encara van gaudir d'unes bones vistes. També van anar al mirador de Santa Magdalena i a les ermites de Sant Onofre i Sant Joan.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres