El Festival MAIG, a Sant Gallard, el dissabte 21

El Festival MAIG, que es celebra a Sant Gallard (nucli agregat a Les Piles) ja afina les cordes pel proper dissabte 21 de maig. Es tracta d’un certamen que celebrarà la seva tercera edició i que comptarà amb la presència de Bremen, Bastante o Pull My Strings.
El festival MAIG (anteriorment PrimaverA l’Era) oferirà a partir de les sis de la tarda una combinació de música i natura a l’abast de tots els públics. A la nit també es compta amb una programació de Dj’s en sintonia amb l’estil del festival. Les grans novetats de l’edició d’enguany són l’ampliació de l’oferta de concerts i la celebració d’un vermut musical el mateix dia 21 a la Plaça Major de Santa Coloma de Queralt.
Les entrades ja estan a la venda a un preu anticipat de 10€ a través de la pàgina web www.festivalmaig.cat i en diversos establiment de Santa Coloma de Queralt.
