Els joves de Rocafort han organitzat una bona festa de Sant Isidre

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Amb un multitudinari sopar, Rocafort de Queralt ha celebrat l'acte central de la Festa de Sant Isidre. El sopar, en el marc del local cultural, ha estat previ a un animós ball. Cal dir, que ja al matí, a partir de les 10, s'ha celebrat a la pista poliesportiva un esmorzar popular.
Tot plegat ha estat organitzat pels joves de Rocajove Associació i que a mitja tarda, l'Ajuntament ha organitzat també un campionat de ping-pong, a la plaça dels Estudis.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
