Tres municipis de la Conca portaran a terme campanyes de participació ciutadana per redactar els Plans d'Energia Sostenible

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Rocafort de Queralt, Pira i Vimbodí i Poblet són els primers municipis que han finalitzat la primera fase de redacció del Pla per a l’Energia Sostenible (PAES)

 

Els ajuntaments de Rocafort de Queralt, Pira i Vimbodí i Poblet portaran a terme campanyes de participació ciutadana als seus municipis per redactar els plans per a l’Energia Sostenible (PAES). La Diputació de Tarragona, amb el suport del Consell Comarcal, està fomentant la redacció d'aquests documents a tots els municipis de la comarca. Els PAES són uns documents muncipals on es proposen les actuacions necessàries, eminentment en matèria d'energia, mobilitat, residus i aigua, per tal que els municipis contribueixin a reduir els gasos d'efecte hivernacle.

 

La primera fase dels PAES municipals consisteix en realitzar un inventari municipal de consums energètics i d’emisions de gasos d’efecte hivernacle, per tal de complir amb els compromisos adquirits en el marc del Pacte d’Alcaldes.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres