Bon inici de temporada dels Torraires de Montblanc

Els Torraires de Montblanc han donat el tret de sortida a les actuacions de la temporada aquest cap de setmana i ho han fet amb diferents actuacions.
L'actuació central va ser diumenge a la plaça Major de Montblanc, dins els actes de les Festes de Sant Maties, on els acompanyaven els Xiquets d'Alcover i els de Vila-seca. Els montblanquins van entrar a plaça amb el pilar caminant, i tot seguit van completar un tres de sis molt tranquil. A la segona ronda, van haver de repetir el tres de sis amb el pilar pels dubtes de la canalla, però a la segona el van completar sense problemes. Per acabar, arrodonien l'actuació amb el quatre de sis i dos pilars de quatre simultanis. Pel que fa a les colles convidades, els Xiquets de Vila-seca van aconseguir els mateixos castells, i els d'Alcover el tres de sis i el tres de sis amb el pilar.
El dia abans, dissabte al migdia, els Torraires de Montblanc van participar al seguici de les Festes de Sant Maties amb un parell de pilars.
Pel que fa a dissabte al vespre, van actuar a Tàrrega, dins el marc de la Nit del Tararot. Allí, i simultàniament amb els Margeners de Guissona, els Torraires van començar amb un pilar caminant. Després, aixecaven el tres de sis i un pilar al balcó.
El cap de setmana es va completar diumenge a la tarda amb la participació dels més petits de la colla al seguici infantil de Sant Maties.
Cal destacar que aquestes eren les primeres actuacions amb Norbert Casado com a cap de colla.
