Els més petits de Pira planten flors, arbusts i plantes aromàtiques amb l'ajuda dels grans de la localitat

Dissabte passat es va realitzar a Pira l'activitat "Plantem flors" on els infants, ajudats pels grans de la localitat, van plantar rosers, margarites, petúnies, alguns arbusts i també plantes aromàtiques al Passeig del Torrentill i del Parc de la Salut. Tot seguit es feia un berenar amb tots els assistents.
Les persones grans de Pira tenen una experiència vital molt important que cal transmetre als seus néts i persones més properes. El projecte continuarà amb una nova activitat que consistirà en una visita cultural per Pira en què passejant, els infants i joves de la mà de la gent gran coneixeran la història dels edificis més emblemàtics com el safareig i les cases pairals.
El projecte està desenvolupat per les regidories de Joventut i de Benestar Social de l'Ajuntament de Pira, l'Associació de Jubilats i l'Oficina Jove de la Conca.
