Montblanc estrena un nou canal de pregons municipals amb l'aplicació eBando

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

L'Ajuntament de Montblanc ha estrenat un nou canal d'informació directe amb la ciutadania. Es tracta d'un sistema de pregons que es difondran a través del canal eBando, l'aplicació mòbil estrella per difondre informació municipal i que ja utilitzen molts Ajuntaments d'arreu del país, també de la Conca de Barberà.

 

L'eBando és una aplicació molt senzilla i fàcil d'utilitzar, que farà que la informació arribi també a un públic poc habituat a la xarxes socials però que disposen d'un smartphone. L'aplicació permet enviar tots tipus d'informació que els ciutadans reben directament al seu mòbil si estan subscrits al canal de l'Ajuntament de Montblanc. A través de l'aplicació es podrà informar sobre actuacions que faci l'Ajuntament i que afectin al dia a dia de la vila, així com informació d'activitats, notícies o l'ordre del dia dels plenaris municipals.

 

La subscripció al canal és totalment gratuïta. Els usuaris rebran una notificació al seu mòbil sempre que l'Ajuntament de Montblanc publiqui alguna informació d'interès. Per qualsevol dubte relacionat amb la descàrrega, instal·lació i funcionament de l'aplicació, us podeu adreçar al CTIC Montblanc Digital, al carrer Poblet i Teixidó número 10, segon pis (Casal d'Entitats) o al telèfon 977 92 69 10.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres