Joves de Montblanc es troben per a diagnosticar les necessitats i proposar les accions del Pla Local de Joventut 2016-2020

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Montblanc, en col·laboració amb l’Oficina Jove de la Conca de Barberà, ha organitzat un procés de consulta i recollida d’informació sobre la situació dels joves al municipi i sobre les polítiques que els afecten.


La trobada va tenir lloc el passat dilluns 16 de maig a partir de les 11 del matí a la sala de les Corts Catalanes del Claustre de Sant Francesc. En una primera sessió a les 11 del matí es van convocar els joves menors de 18 anys. A dos quarts d’una del migdia va ser el torn dels joves majors de 18 anys. Aquest tipus d’activitat és un instrument participatiu que ha de servir per fer la diagnosi inicial, a través de la qual l’ajuntament podrà planificar i elaborar el Pla Local de Joventut 2016-2020.

 

El Pla Local de Joventut és l’eina que agrupa i connecta de manera funcional totes les polítiques de joventut i tots els mecanismes i estratègies que serveixen per a transformar i millorar la realitat juvenil municipal. Precisament, la diagnosi ha de permetre visualitzar i  recollir dades, propostes i necessitats juvenils que després es concretaran en accions precises i adequades, destinades a satisfer les necessitats juvenils i millorar la qualitat de vida dels joves montblanquins.


A més del regidor de joventut, Oriol Pallissó, la trobada també va comptar amb la participació del Francesc Benet, primer tinent alcalde i Jordi Albalat, regidor de cultura i educació. 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres