Torna la campanya “L’Espluga somriu a la primavera”

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Després de l’èxit de les anteriors edicions de la campanya “L’Espluga somriu a la primavera” aquest mes de maig torna la iniciativa per tal de promoure que els carrers de la localitat s’omplin de colors i els balcons, patis i finestres s’engalanin.


Del 17 de maig al 3 de juny, els veïns i veïnes poden passar per l’Ajuntament en horari d’oficina per recollir un val per un import de 3,5 euros que podran bescanviar per plantes d’exterior, a raó d’un val per cada habitatge de la població. La campanya queda limitada a l’entrega de 400 vals.


Aquests vals podran ser bescanviats a qualsevol dels tres establiments de floristeria de l’Espluga de Francolí (Floristeria Civiflor, Floristeria Espai Natural i Jardineria Vidal), que del 17 de maig al 17 de juny aplicaran als clients aquest descompte en les seves compres de plantes d’exterior.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres