L'Orfeó Santa Coloma organitza un taller de gospel

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

L'Orfeó Santa Coloma ha organitzat un taller de gospel de cara a aquest diumenge 22 de maig, un taller que és obert a tothom i que es farà amb The Gourmets Vocal Quartet.

 

La jornada començarà a les deu del matí i durarà fins a les dues del migdia i consistirà amb un assaig i un taller. Tot seguit es celebrarà un dinar. A la tarda es donarà pas a un assaig-concert i, per cloure la jornada hi haurà un concert gratuït que es celebrarà a l'Estrella.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres