L'Orfeó Santa Coloma organitza un taller de gospel

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L'Orfeó Santa Coloma ha organitzat un taller de gospel de cara a aquest diumenge 22 de maig, un taller que és obert a tothom i que es farà amb The Gourmets Vocal Quartet.
La jornada començarà a les deu del matí i durarà fins a les dues del migdia i consistirà amb un assaig i un taller. Tot seguit es celebrarà un dinar. A la tarda es donarà pas a un assaig-concert i, per cloure la jornada hi haurà un concert gratuït que es celebrarà a l'Estrella.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
