L’Agrupament Escola i Guia l'Estornell fa el pic de Sant Jeroni

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Agrupament Escolta i Guia l’Estornell de l’Espluga de Francolí aquest any fa 40 anys i per celebrar-ho han engegat el projecte 4 dècades 4 pics que consisteix en pujar un pic per cada dècada de l’Estornell.
Així, el passat diumenge, dia 15 de maig, va arribar el dia de pujar el primer pic, Sant Jeroni, la muntanya més alta de Montserrat.
Es va fer una ruta a peu de 2 hores. A 1.237m d’alçada, l’Isabell Vallès, en representació d’una dècada de l’Estornell, va llegir un text amb anècdotes i vivències del seu pas pel cau així com també de reflexió sobre el fet del que arriba a significar haver viscut el cau.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
