Les orquestres de les Escoles de Música de Barberà del Vallès i Montblanc celebren un concert conjunt

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El Teatre del Cinema del Casal Montblanquí acollia aquest diumenge dia 22 de maig un concert de les orquestres de les escoles de música de Montblanc i Barberà del Vallès.

 

El concert conjunt s'iniciava a partir de les dotze del migdia i esdevenia un bon moment per gaudir d’una bona estona amb la música d’aquests joves estudiants de les seves respectives escoles de música.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres