L’Associació Festa del Trepat de Barberà de la Conca organitza la primera sortida Vi+Art

L’Associació Festa del Trepat de Barberà de la Conca organitza diverses activitats per als socis. Entre d’altres hi ha previstes les sortides VI+ART, que es faran trimestralment, la primera de les quals va ser dissabte dia 14 a Miravet i Gandesa.
Aquesta primera sortida tenia un interès especial pel paral·lelisme entre el castell templer de Barberà de la Conca i el castell també de l’ordre del Temple de Miravet, d’una banda, i del celler cooperatiu de Gandesa amb el de Barberà de la Conca, ambdós catedrals del vi del mateix arquitecte Cèsar Martinell de l’altra.
Un autocar amb 30 persones va disfrutar d’un dia excel·lent fent les visites guiades tant del castell de Miravet com del celler modernista de Gandesa, on es va fer un tast de vins. Per acabar el dia, es va visitar el centre d’estudis de la Batalla de l’Ebre, situat també a Gandesa.
Aviat es farà públic el programa de la 7a. edició de la Festa del Trepat VI + ART, que es celebrarà com cada any, l’últim cap de setmana de juny -enguany el 25 i 26 de juny-.
