Jesús Martínez parla de campanes i campaners a la conferència de les Festes de la Serra

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El campaner de la catedral de Tarragona, Jesús Martínez, ha estat l'encarregat de realitzar la conferència d'aquest mes de maig del cicle organitzat enguany amb motiu de les Festes de la Serra.
La xerrada tenia lloc aquest dissabte 21 de maig, a partir de les set de la tarda, a la sala d'actes del Museu Comarcal. En aquesta, amb una molt bona acollida, Jesús Martínez parlava de "campanes i campaners de Montblanc".
Val a dir que, a més, durant la jornada de dissabte i, també una estona abans de donar pas a la conferència, el mateix Jesús Martínez realitzava una demostració en directe de com es tocàven les campanes antigament, al campanar de l'església de Santa Maria de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
