CDC de la Conca de Barberà, ben implicada en el Superdissabte

Durant el dia d'avui, els militants de Convergència Democràtica de Catalunya (CDC) de la Conca de Barberà s'han implicat en les votacions que hauran de definir el futur del partit i a escollir el cap de llista a les eleccions generals del proper 26 de juny.
Arreu del país s’han habilitat 198 punts de votació. En el cas de la Conca de Barberà, es podrà votar a Santa Coloma de Queralt, l’Espluga de Francolí i Montblanc.
El Superdissabte, nom amb que s’anomena aquesta jornada de participació, haurà de servir per decidir si Convergencia s’ha de refundar o bé, ha de d’emprendre un nou camí creant un partit nou. Ha estat un congrés extraordinari descentralizat i l’inici d’un procés que continuarà amb un congrés els dies 8, 9 i 10 de juliol, i que finalizara el 23 de juliol amb l’elecció dels càrrecs de la nova o la refundada organització política.
Els militants i simpatitzants de la Conca han pogut votar al Castell de Santa Coloma, de 10 a 11:30 del matí. De 12:30 a 15h, a l’Antic Hospital de l’Espluga i finalment de 16:30 a 19:30h, a la Seu de CDC de Montblanc La formació també ha habilitat d'altres formes de votar per als qui no han pogut ser presents a la comarca durant aquest dia.
