Els Torraires de Montblanc descarreguen el primer dos de sis de la temporada

Aquesta ha estat la segona setmana d'actuacions dels Torraires de Montblanc i convé destacar el fet de descarregar el primer dos de sis de la temporada. Els Torraires de Montblanc han fet aquest diumenge un gran pas endavant a l'Arboç, al costat dels Nois de la Torre i dels amfitrions. La colla de la Conca obria la plaça i ho feia amb un tres de sis molt parat, com a preludi a atacar el repte del dia a la segona ronda. Els nervis de l'estrena, però, van fer que el dos pugés una mica remenat, i això no va donar la confiança suficient als més petits, de manera que va quedar en intent desmuntat. En la repetició, van completar sense problemes el tres de sis amb el pilar. A la tercera ronda, hi havia ganes de dos i els Torraies hi van tornar. Tot i haver de treballar fort en el moment de l'aleta, el castell es va estabilitzar i el van poder descarregar.
