Augmenten un 59% els usuaris de transport comarcal el primer trimestre d'aquest 2016

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El Consell Comarcal  ha donat a conèixer les xifres d'usuaris del transport comarcal durant aquest primer trimestre del 2016. Durant aquest temps han utilitzat el servei un total de 1.008 usuaris, que representa un increment d’un  59% respecte al primer trimestre de l’any 2016.

 

Val a dir que la línia, Tarragona - Valls- Vilaverd – Montblanc - l’Espluga de Francolí - Vimbodí i Poblet ha estat la ruta més utilitzada de la comarca durant aquest primer trimestre, amb un total de 283 usuaris, quantitat que representa una disminució del 9% respecte al mateix període de l’any anterior.

 

La línia, Belltall – Solivella - Blancafort - La Guàrdia dels Prats - Montblanc també ha estat una de les rutes més utilitzada de la comarca durant aquest primer trimestre amb un total de 260 usuaris, quantitat que representa un increment del 282% respecte al mateix període de l’any anterior.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres