Presentada la 2a edició de Brickània, amb Star Wars com a protagonista principal

La regidora de l’Ajuntament de Montblanc Ariadna Ferrer ha estat l’encarregada de presentar aquest dimecres 25 de maig i en el marc de la Sala de Plens de l’Ajuntament de Montblanc, la que serà 2a edició del festival de Lego de Montblanc, Brickània, que es celebrarà els dies 18 i 19 de juny.
El festival d’enguany girarà al voltant de la saga de pel·lícules Star Wars i incorporarà un nou espai, l’antic Hospital de Santa Magdalena. Cal destacar també el paper important que enguany prendrà la robòtica a partir de peces Lego i també la presència dels personatges de Stars Wars, que es faran notar pels carrers de Montblanc.
Brickània s’estructurarà en tres eixos principals:
- Exposició. La nau central de l’antiga església acollirà l’exposició central amb diorames fets amb peces de Lego.
- Espai de venda. Hi haurà botigues especialitzades en productes Lego que estaran situades a la nau central de l’antiga església.
- Activitats paral·leles. A l’espai del claustre hi haurà demostracions, tallers i concursos.
El nom Brickània relaciona el concepte pel qual els col·leccionsistes coneixen les peces brick amb el sufix -ània, associat als esdeveniments d’atractiu turístic organitzats per l’Ajuntament de Montblanc: Terrània i Clickània.
