Presentada la 2a edició de Brickània, amb Star Wars com a protagonista principal

Montblanc

Moment de la roda de premsa
Moment de la roda de premsa
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La regidora de l’Ajuntament de Montblanc Ariadna Ferrer ha estat l’encarregada de presentar aquest dimecres 25 de maig i en el marc de la Sala de Plens de l’Ajuntament de Montblanc, la que serà 2a edició del festival de Lego de Montblanc, Brickània, que es celebrarà els dies 18 i 19 de juny.

El festival d’enguany girarà al voltant de la saga de pel·lícules Star Wars i incorporarà un nou espai, l’antic Hospital de Santa Magdalena. Cal destacar també el paper important que enguany prendrà la robòtica a partir de peces Lego i també la presència dels personatges de Stars Wars, que es faran notar pels carrers de Montblanc.

Brickània s’estructurarà en tres eixos principals:

- Exposició. La nau central de l’antiga església acollirà l’exposició central amb diorames fets amb peces de Lego.

- Espai de venda. Hi haurà botigues especialitzades en productes Lego que estaran situades a la nau central de l’antiga església.

- Activitats paral·leles. A l’espai del claustre hi haurà demostracions, tallers i concursos.

El nom Brickània relaciona el concepte pel qual els col·leccionsistes coneixen les peces brick amb el sufix -ània, associat als esdeveniments d’atractiu turístic organitzats per l’Ajuntament de Montblanc: Terrània i Clickània.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres