L’associació de Gegants i Grallers de Pira va actuar a Barcelona

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Dissabte 21 de maig, un grup de pirencs es van desplaçar a Barcelona, al districte de Nou Barris per tal de participar a la IV Trobada Gegantera organitzada per la Colla gegantera de Nou Barris de Barcelona.

 

A la trobada van assistir-hi els gegants de Llucmajor, els gegants del barri de Sant Antoni de Barcelona, els geganters i grallers de Pira, els gegants del districte d’Horta-Guinardó de Barcelona, els gegants del districte de Gràcia de Barcelona, els gegants de Sant Jordi i del Tricentenari i els gegants del districte de Nou Barris.

 


L’associació de Geganters i Grallers de Pira va celebrar la seva segona sortida de l’any; la primera va ser el cap de setmana anterior a Pira per la celebració de les Festes de Maig en honor de Sant Sebastià. La propera sortida programada és l’11 de juny a la trobada comarcal a Rocafort de Queralt.

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres