El CEM va fer una sortida familiar al Tossal Gros

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una trentena de persones van participar diumenge 22 de maig en la sortida familiar al Tossal Gros, organitzada pel Club Excursionista de Montblanc.
La sortida es va iniciar a Prenafeta. Des d’allí, els participants van anar pujant fins al poble vell i el castell. Després es va continuar l’ascensió fins al Tossal Gros de Prenafeta. Cal dir que per a molts dels joves excursionistes era la primera vegada que hi pujaven.
A les 12 del migdia feien cim, en un dia en què la meteorologia no els va deixar gaudir de les àmplies vistes que es tenen des de dalt del Tossal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
