Conesa recull gairebé 500 euros a la tradicional subhasta de coques

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Diumenge passat, dia 22 de maig, Conesa va celebrar la tradicional festa del 20 de maig. Així, es va celebrar la missa solemne en honor a Sant Antoni, i a continuació, es va repartir el pa beneït. A la sortida, la plaça Major ja esperava la popular subhasta de coques. L’entitat organitzadora, l’Associació de Fills i Amics de Conesa, va recollir fins a 465 euros de les 30 coques beneïdes que es van repartir.


Enguany la principal novetat és que els beneficis de la subhasta van destinats a La Marató de TV3. En edicions passades la recaptació era per les reformes de l’església.


Antigament, els nens i nenes de Conesa feien la comunió el 20 de maig. A més, també hi tenia lloc la subhasta de coques beneïdes. És per això que la població celebra aquesta festivitat any rere any.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres