Conesa recull gairebé 500 euros a la tradicional subhasta de coques

Diumenge passat, dia 22 de maig, Conesa va celebrar la tradicional festa del 20 de maig. Així, es va celebrar la missa solemne en honor a Sant Antoni, i a continuació, es va repartir el pa beneït. A la sortida, la plaça Major ja esperava la popular subhasta de coques. L’entitat organitzadora, l’Associació de Fills i Amics de Conesa, va recollir fins a 465 euros de les 30 coques beneïdes que es van repartir.
Enguany la principal novetat és que els beneficis de la subhasta van destinats a La Marató de TV3. En edicions passades la recaptació era per les reformes de l’església.
Antigament, els nens i nenes de Conesa feien la comunió el 20 de maig. A més, també hi tenia lloc la subhasta de coques beneïdes. És per això que la població celebra aquesta festivitat any rere any.
