Taller de robòtica i programació a l’Institut Joan Amigó

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Els alumnes de 6è de l’escola Martí Poch, de l’Espluga de Francolí, van visitar les instal·lacions de l’Institut Joan Amigó per realitzar-hi un taller de robòtica i programació.


En aquest taller, preparat i guiat pels alumnes de 3r d’ESO de l’institut, van crear un videojoc utilitzant el llenguatge de programació Scratch, i van aprendre a programar un robot de la marca LEGO, utilitzant un programa basat en Scratch anomenat Enchanting.


L’objectiu del taller va ser que els nois i noies de l’institut posessin en pràctica el que han après a classe i ajudessin els més joves a iniciar-se en les noves tecnologies. Tots plegats van passar una bona estona i van aprendre els uns dels altres.

Aquest ja és el tercer curs que duu a terme aquesta experiència, que va ser molt ben valorada per part dels alumnes i les professores.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres