Taller de robòtica i programació a l’Institut Joan Amigó

Els alumnes de 6è de l’escola Martí Poch, de l’Espluga de Francolí, van visitar les instal·lacions de l’Institut Joan Amigó per realitzar-hi un taller de robòtica i programació.
En aquest taller, preparat i guiat pels alumnes de 3r d’ESO de l’institut, van crear un videojoc utilitzant el llenguatge de programació Scratch, i van aprendre a programar un robot de la marca LEGO, utilitzant un programa basat en Scratch anomenat Enchanting.
L’objectiu del taller va ser que els nois i noies de l’institut posessin en pràctica el que han après a classe i ajudessin els més joves a iniciar-se en les noves tecnologies. Tots plegats van passar una bona estona i van aprendre els uns dels altres.
Aquest ja és el tercer curs que duu a terme aquesta experiència, que va ser molt ben valorada per part dels alumnes i les professores.
