Cremen 400 m2 de canya a la zona de la Font de la Ceba de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dijous 26 de maig s'ha produït un segon incendi al terme municipal de Montblanc. Aquest ha estat a la tarda, amb avís a les 16.48h segons apunten des dels Bombers de la Generalitat. L'incendi ha estat a la zona de la Font de la Ceba de Montblanc i han cremat 400 metres quadrats de canya.
L'incendi cap a les sis de la tarda ja es donava per apagat. Fins a l'indret s'hi han desplaçat tres vehicles de Bombers.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
