Important acte informatiu l'organitzat per la Plataforma per a la Moratòria i Allunyament de les Antenes de Telefonia Mòbil a Montblanc

A partir de les 6 de la tarda, l'antiga esglèsia de Sant Francesc ha acollit un participat acte organitzat per la Plataforma per a la Moratòria i Allunyament de les Antenes de Telefonia Mòbil a Montblanc, en el qual, diversos científics i experts han ofert una valuosa visió multidisciplinar sobre aquest tema que tan preocupa la Plataforma i els ciutadans que els donen suport. Així, al llarg del temps que ha durat, han estat diverses les aportacions fetes al públic que atentament escoltava i que al final de l'acte, ha pogut fer les preguntes que més oportunes ha considerat.
Cal recordar que des de la Plataforma demanen que s’allunyin les antenes existents d’allà on hi ha activitat humana, així com que es creïn “zones blanques” lliures de Wifi, i que es disposi d’un Pla, d’una Norma municipal que prevegi i estigui al servei de les necessitats reals de la població, en la seva justa i estricta mesura, amb cautela, amb sentit crític i de servei, i amb una atenció especial a tot allò que ens alerta sobre els riscos per la població.
