Santa Coloma de Queralt no va faltar a la tradicional celebració de la festivitat de Corpus Christi

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Tal com és tradicional, durant el darrer diumenge del mes de maig les diferents parròquies celebren la festivitat de Corpus Christi, una festivitat que a Santa Coloma de Queralt va tornar a ser, un any més, força participada, amb presència d’un bon nombre de persones que van prendre part en els actes organitzats per la parròquia de la localitat. Així, a dos quarts de 12 del migdia va començar la missa per donar pas, una vegada acabada, a una lluïda processó, que va veure incrementat encara més el seu atractiu gràcies a la presència dels Armats de l’Espluga de Francolí, a més també, dels nens i nenes de la primera comunió. Va ser un matí i migdia que va tenir a més a més, l’ingredient positiu que el temps va acompanyar.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
