La Diputació aprova la darrera anualitat del PAM, superior als 8 milions d’euros, per als municipis del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El ple de la Diputació de Tarragona va aprovar per unanimitat la concessió de subvencions per valor de 8,21 milions d’euros corresponents a l’anualitat de 2016 del Pla d’Actuació Municipal (PAM) destinats als municipis del Camp de Tarragona i de l’Ebre.

L’acord preveu destinar 7.321.147 euros al programa de despesa corrent i 892.088 euros al programa d’Inversions del PAM, corresponent a l’anualitat de 2016. En el conjunt del període 2013-2016 la inversió global destinada a aquest pla ha estat de 50 milions d’euros.

Pel que fa al programa d’inversions, entre les actuacions que cobrirà aquesta anualitat del PAM hi ha obres de construcció, arranjament o millora d’infraestructures públiques de subministrament d’aigua, depuradores, urbanització i arranjament de vies.

Els municipis de la demarcació ja coneixen les línies bàsiques del proper Pla d’Acció Municipal (PAM) de la Diputació de Tarragona, corresponent al període 2017-2020. Aquest destinarà 60 milions d’euros entre els municipis de les Terres de l’Ebre i del Camp de Tarragona, una dotació econòmica que representa un increment del 20% respecte al pla que enguany finalitza.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres