El Pius Hospital de Valls dóna la benvinguda als nous metges residents

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El Pius Hospital de Valls ha donat la benvinguda a 4 nous metges interns residents (MIR) de medicina de l’especialitat de medicina familiar i comunitària que comencen la seva formació el mes de juny. Aquest residents formen part dels 18 que comencen la seva formació en aquesta especialitat a la demarcació del Camp de Tarragona. Els altres es formaran; 12 a l’Hospital Joan XXIII i 2 a l’Hospital de Santa Tecla. Aquest matí han estat rebuts pel doctor Joaquim Pellejà, gerent del Pius Hospital i el doctor Anton Benet, director assistencial, juntament amb la presidenta de la Comissió de Docència, la doctora Pilar Terradas i el doctor Anton Cartanyà, com a responsable docent dels MIR. També hi han estat presents els caps de servei del Pius Hospital de Valls, la resta de promocions de residents de l’Hospital, i des de la Unitat Docent de Tarragona, la doctora Cruzma Fuentes, com a coordinadora extrahospitalària de l’especialitat de medicina familiar i comunitària. El Pius Hospital té una llarga trajectòria docent des de els seus inicis, i acull cada any nous residents que comencen la seva formació. Enguany és la 24a promoció.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres