El Pius Hospital de Valls dóna la benvinguda als nous metges residents

El Pius Hospital de Valls ha donat la benvinguda a 4 nous metges interns residents (MIR) de medicina de l’especialitat de medicina familiar i comunitària que comencen la seva formació el mes de juny. Aquest residents formen part dels 18 que comencen la seva formació en aquesta especialitat a la demarcació del Camp de Tarragona. Els altres es formaran; 12 a l’Hospital Joan XXIII i 2 a l’Hospital de Santa Tecla. Aquest matí han estat rebuts pel doctor Joaquim Pellejà, gerent del Pius Hospital i el doctor Anton Benet, director assistencial, juntament amb la presidenta de la Comissió de Docència, la doctora Pilar Terradas i el doctor Anton Cartanyà, com a responsable docent dels MIR. També hi han estat presents els caps de servei del Pius Hospital de Valls, la resta de promocions de residents de l’Hospital, i des de la Unitat Docent de Tarragona, la doctora Cruzma Fuentes, com a coordinadora extrahospitalària de l’especialitat de medicina familiar i comunitària. El Pius Hospital té una llarga trajectòria docent des de els seus inicis, i acull cada any nous residents que comencen la seva formació. Enguany és la 24a promoció.
