Ratificat l'acord del Consell General del Consorci de Comunicació Local sobre la dissolució i liquidació del consorci

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Dimecres 1 de juny el Ple de l'Ajuntament de Montblanc va ratificar per unanimitat l'acord del Consell General del Consorci de Comunicació Local sobre l'aprovació de la dissolució i liquidació de l'esmentat consorci.

El Consorci de Comunicació Local va néixer l'any 1994 amb la finalitat de promoure les activitats de les emissores de ràdio municipals, produint i fomentant les seves programacions i, en general, promovent i col·laborant en totes les activitats que condueixen al desenvolupament del món de la comunicació local.

Ara, aquestes funcions les ha assumides l'empresa pública Xarxa Audiovisual Local, més coneguda com La Xarxa, i per aquest motiu, el Consorci de Comunicació Local ha aprovat la seva dissolució i liquidació.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres