Nova zona blava a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Montblanc tindrà properament una nova zona blava de vehicles, al carrer Muralla de Santa Tecla. L'àrea d'aparcaments està situada al solar existent entre l'estació d'autobusos i el bar Montseny, i també a l'altra banda de la carretera.

El motiu pel qual encara no està operativa l'àrea és que encara no s'ha instal·lat la màquina de pagament, que disposarà de xip per pagar amb targeta. Les màquines de pagament de les altres tres zones blaves existents a Montblanc també disposaran d'aquest xip per pagar amb targeta. Fins ara, només es podia pagar amb monedes.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres