Ja tornem a estar de campanya electoral

La mitjanit d'avui dijous a divendres, ha donat el tret de sortida una nova campanya electoral per a les Generals que es celebraran el proper 26 de juny.
A la Conca de Barberà seran un total de 16.052 persones majors de 18 anys les que tindran dret a vot aquest 26 de juny. D’aquestes 16.052 persones, 15.447 són residents a la localitat on hauran d’exercir el seu dret al vot, i 605 persones són comarcans residents a l’estranger.
Fins a 10 candidatures a la demarcació de Tarragona
Un total de deu candidatures es presenten a la demarcació de Tarragona a les eleccions, tant per al Congrés de Diputats com per al Senat. La principal connotació d’aquests comicis és mantenir les cares a les principals llistes que es van presentar fa sis mesos. La disputa pels sis diputats que se li atorguen a la demarcació tarragonina es presenta aferrissada i en mans de caps de llista que apareixen en l’escena de la política espanyola en la posició número 1. Els partits que trobarem a la demarcació són: Ciudadanos-Partido de la Ciudadanía (C’s); Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) (PSC); Esquerra Republicana de Catalunya-Catalunya Sí (ERC-CATSI); Partit Popular; Partido Animalista Contra el Maltrato Animal (PACMA); Recortes Cero-Grupo Verde; Partit Comunista del Poble de Catalunya (PCPC); Escons en blanc/Escaños en blanco (EB); Convergència Democràtica de Catalunya (CDC) i En Comú Podem.
