Es presenta la 7a Festa del Trepat

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

En el marc del Centre Cultural Anselm Turmeda s'ha procedit a la presentació de la que serà 7a Festa del Trepat a Barberà de la Conca, en un acte que ha començat a les 8 del vespre.

L'acte ha comptat amb la presència de Marc Rovira, alcalde de Barberà de la Conca, Mariona Rendé, presidenta de la D.O. Conca de Barberà, Romà Panadès, pintor i professor de la càtedra de procediments pictòrics de la Universitat de Barcelona i Jordi Miró, president de l’Associació Festa del Trepat.

Seguidament i acompanyat d’una copa de trepat Portell, s'ha procedit a la lectura del poema La copa d’Icari de Benjamí Heras i música de Josep Calbet.

Prèviament però, a les 7 de la tarda i en el mateix indret, s'ha fet la presentació del cartell de la 7a. Festa del Trepat, a càrrec de l’estudi de disseny La Casa de Carlota.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres