Dinar de final de temporada al Casal Montblanquí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Fins a 130 comensals s'han donat cita al pavelló del Casal Montblanquí per tal de celebrar el final de temporada del ball d'hivern que l'entitat organitza.
Tots ells han gaudit a partir de quarts de tres de la tarda d'un molt bon àpat i d'un no menys bo esperit de germanor, amb sessió de ball posterior, que ha permès segellar un molt bon final de temporada
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
